Halloj ...

Halloj bloggen !

Idag har jag vart i västerås.

Vakna vid 9.
Tog min medicin (antibiotika) och käka frulle.
Sen gick jag ut med hunden.

Efter de sminka jag mig och fixa till mig lite eftersom vi skulle på kalas.
Ella fyller inte förns på tisdag men de var iallafall kalas.
Först fick vi god mat: kyckling med ris.
Smakade jättte bra.
Efter de blev det tårta sen leka lite med Ella.
Sen ringer jag pappa så han kommer och hämtar mig.
Vi åker direkt till farmor och hon har lagat jätte goda vofflor.
(jag har saknat min pappa väldigt mycket)

Det var mycket trevligt att träffa farmor och farfar.
Men jag hade en tid att passa så det blev inte någon lång stund hos farmor.
Klockan 16.00 var det dags att pierca naveln. (stavning)

Det gjorde inte ont alls för er som undrar om det gör ont.
Så nu har jag en läk-ring som ska sitta i ca 6 veckor.
Så nu är det mycket att komma ihåg på mornarna och dagen och kvällen :)

RENGÖRING (suck)

Aja ska snart lägga mig så jag är pigg i morn i skolan.
Längtar så efter mina vänner och alla rutiner.

Puss och kram så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0