hejsan :)

Hejsan...

Idag har jag vart i skolan.
Först hade vi Matte sen projekt-tid... Planerade lite till våran film!
Sen vare lunch och dum som man är äter man inte lunch "/!!

När Emma och Sofie käkat så drog vi tillbaka till skolan sen hade vi lite mer projekt-tid.
Efter de slutade vi och då var klockan 13.00!
Sen gick jag och Emma och shoppade lite !

Det blev:

  • En vit t-shirt från Bikbok med snyggingen från Beverly Hills
  • En svart t-shirt från Bikbok med Brandon från Beverly Hills
  • Ett par rosa hotpants  från New yorker (Skit snygga)
  • Ett par svart vita byxor från Bikbok
  • En skit snygg t-shirt till Fredrik ( Min Älskade pojkvän)

Sen kom Timmy. Precis när Emma skulle dra!
Så jag och Timmy gick och kikade lite inne på Jack and Jones.. Medans vi väntade på våran buss.
Vi åkte hem vid 16:02
Sen när jag kom hem blev det lite käk! Till efterrätt fick vi smothie !
Sen ringer Sonny the king och levererade en present! Jag har oxå pratat med Sofie en stund ikväll!

Puss och kram på er !♥♥


Kommentarer
Postat av: emma

yeeh nice!

2010-01-26 @ 09:48:52
URL: http://emmaviberg.blogg.se/
Postat av: Emma Holm

Yeas ofc ;)

2010-01-26 @ 16:23:12
URL: http://lyxblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0